NEW WORLD: Open beta 2. del

Drugi dan testiranja in nova odkrivanja v novem svetu. Za trenutek me je igra oziroma grafika spomnila na legendarni Funcomov špil Age of Conon. Khmm, samo za trenutek… Danes sem opravil kar nekaj nalog in bolje preizkusil mehaniko in dinamiko mojega karakterja. Lahko povem, da so me razne »lesene« animacije malo zmotile, prav tako razna zatikanja pri premagovanju ovir… ampak nič hudega, to je nekaj kar igralec opazi, ko prvič igra igro in se kasneje najverjetneje privadi in sprejme kot del igre.

Napredovanje karakterja in izboljšave ter pridobivanje sposobnosti je podobno kot pri ostalih mmorpg-jih, seveda izgleda zaradi vmesnika malo drugače. Točke, ki jih pridobivamo tekom pobijanja in opravljanja nalog lahko porabljamo za lastnosti svojega karakterja (attributes) in weapon mastery, kjer lahko točke porabljamo za tisto orožje, ki ga uporabljamo in tako pridobivamo nove »specialke«.

Rokodelstvo zaenkrat ne izgleda nič kaj inovativen, kar je pri meni velik minus, saj od nekdaj uživam in podpiram igre z dobrim sistemom rokodelstva. Porabiti znam ure in ure za pridobivanje sestavin, napredovanje v craftingu in seveda ta privilegij, da izdelam predmete, ki jih večina ostalih igralcev ne more. Ja, seveda to kasneje tudi dobro prodam 😊 Oh, ja stari dobri Vanguard: Saga of Heroes …

Pri rokodelstvu, kot je v novem svetu, me sicer enostavnost ne moti v kolikor bo možno na koncu izdelati res vrhunske predmete, napoje , hrano … Sicer pa je o enostavnosti še prezgodaj govoriti, to so samo prvi občutki glede na videno. Moram iti lepo po vrsti, pridobiti vse potrebno orodje za nabiranje sestavin in dokončati vse naloge, ki me spoznavajo z novim svetom.

Za danes je to vse, malo zasluženega počitka ob ognju, vabljeni na forum, da kašno rečemo na temo novega sveta. Pozdrav vsem 😊